به وبلاگ منتظران ظهور ایران خوش آمدید. امیدواریم مطالب خوبی را آماده کرده باشیم.
آموزش بورس 1
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeriran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 4969
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 عاشورا واژه ای است که قرن هاست بر قلب شیعیان حکومت می کند . خبر از حادثه ای شگرف است که همه ارزش های انسانی را در بر گرفته است . رویدادی است که در تاریخ بشری یک بار در دفتر روزگار ورق خورده است ولی هرگز گذر زمان نتوانسته است بر چهره آن غبار نشاند .

چشمه زلالی است که در هر بهار از نو می جوشد و دانه های تشنه در دل خاک را سیراب می کند و از هر دانه ای درختی برومند برای سال بعد به بار می آورد . عاشورا روایتی است که در این چند قرنی که از آن می گذرد تاریخ را آنگونه در نوردیده است که به کلی از دایره زمان رها شده است و هر دم و هر زمان  بر چهره های همه چیز و همه کس می نشیند بی آنکه سایه ای محسوب شود . حادثه کربلا و کلمه عاشورا اینک فرهنگ ریشه داری است که در قلب های تک تک انسان هایی که شیعه به دنیا آمده اند و شیعه به دنیا خواهند آمد حتی قبل از به دنیا آمدن ریشه دوانده است.

 امواج سرشک آدمیانی است که از اشک خود در طی این روزگار دراز رودخانه ای ساخته اند و چکامه های  خون  آلود خود را بر امواج آن جاری ساخته اند عاشورا ،  حماسه ای است که گاه عاطفه و احساس ناشی از آن عصر را در بر می گیرد و گاه خروش و پرخاش حاصل از آن .

 گاه عرفان ناشی از آن پا دشه هستی می شود و گاه بعد اساطیری آن .

گاه انسانها از دید قدسی به آن می نگرند و گاه از دید آیینی.

گاه تاریخی می شود و گاه دینی اما حقیقت آن است که کربلا واقع نشد و امام حسین(ع) شهید نشد مگر به خاطر عشق و برای عشق و در راه عشق .

 

 



+ نوشته شده در 1 دی 1397برچسب:,ساعت 23:18 توسط قاسمی |

صفحه قبل 1 صفحه بعد